27/7/11

Πρώτο βήμα.....


  Αγαπητές μου μπλοκογειτόνισσες,

Μετά από προτροπή διαφόρων φίλων και κυρίως της πολύ καλής φίλης μου misirlou http://2handmadeart.blogspot.com  αποφάσισα να μπω και εγώ σε αυτόν τον μαγικό κόσμο των blogs  που είναι γεμάτος έμπνευση και πληροφορίες. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και πολύ καιρό ήθελα να μπορώ και εγώ να δείχνω  σε άλλους αυτά που δημιουργώ. Βέβαια  το να φτιάξεις ένα blog  είναι πανεύκολο όταν το έχεις ήδη τελειώσει, όταν όμως ξεκινάς για να το στήσεις  όλη αυτή η τεχνολογία σου φαίνεται βουνό. 

                                Η misirlou μας βοήθησε στο αρχικό  blog της καλής  μου φίλης   Μαρίας.  Η Μαρία όμως άρχισε να προσθέτει,  να ψάχνει, να αλλάζει  και τελικά το αρχικό blog ούτε ξέρουμε που πήγε. Θα ταξιδεύει κάπου στο κυβερνοδιάστημα  του internet. Τελικά καταλήξαμε στο http://fotolabida1.blogspot.com  για εκείνη,  και το smArtMania  για μένα και ευτυχώς  σταματήσαμε εκεί.  Αν και η misirlou  μας θεωρούσε  ικανές να μπλοκάρουμε το Google. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το ταξίδι μας διασκέδασε αφάνταστα.
 Ευχαριστούμε πολύ για όλα misirlou…….. 
Ξεκινώ  αυτό το blog  γιατί είναι το ιδανικό μέρος για να μοιραστώ  μαζί σας τις ιδέες μου, τις ανησυχίες μου, τις  χειροτεχνίες μου και τις σκέψεις μου. Οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις έχουν λιγοστέψει και έτσι αποφάσισα να χαρίσω στον εαυτό μου ότι του στέρησα τόσα χρόνια: τη χαρά να κάνω κάτι που μου αρέσει και με ευχαριστεί.
Τώρα  λοιπόν που το έφτιαξα (πω !πω!  τα gadgets  έχουν πλάκα) τι ανάρτηση να κάνω?!?  Πόσο πολύ σας ζηλεύω που μπορείτε με τόση ευκολία να κάνετε δημοσιεύσεις  κάθε εβδομάδα και πολλές από εσάς και δύο φορές την εβδομάδα. Όσο και να προσπαθήσω δεν είναι εύκολο  να ανταπεξέλθω . Μου φαίνεται ακατόρθωτο! Πως μπορείτε να δημιουργείτε  τόσα πολλά όμορφα  πράγματα??  Σας συγχαίρω αλλά και σας ζηλεύω, με την καλή έννοια όμως.
Θα προσπαθήσω και εγώ  να στήσω  το δεύτερο σπίτι μου, να το κρατώ ενημερωμένο, τακτοποιημένο και  όμορφο…  δεν  ξέρω βέβαια κατά πόσο θα τα καταφέρω…ξέρω  όμως ότι θα το κάνω με όλη μου την αγάπη και προσοχή…..
Ευχαριστώ!!

8 σχόλια:

Kitchen Stories είπε...

Καλώς βρεθήκαμε στο απέραντο και αχανές internet!
Καλά "ταξίδια" Μάνια μου!

Ανώνυμος είπε...

ωπαααα!!!!! να τα μας ,να τα μαςςς!!!
ξεθαρεψαμεεεε.....χαχαχαχα
Καλη αρχηηηηη.....
.......ξερεις την Ζαμπια????(ασχετο)
παρε με τηλεφωνο να τα πουμε
φιλάκια

Λήμνος είπε...

Καλώς όρισες! Καλή αρχή!

Darwin Bruno είπε...

Lindo blog. Muy interesante. Un gusto visitarte y seguirte. Te envío un cordial saludo deseándote un buen fin de semana.

http://socialculturalyhumano.blogspot.com/

Psofios Korios είπε...

Καλωσήρθατε στον blogόκοσμο και καλή συνέχεια. Σας εύχομαι ανεξάντλητη έμπνευση και δημιουργικότητα!

eva είπε...

Καλώς όρισες και από μένα και συγχαρητήρια για το πανέμορμορφο 'σπίτι' που έφτιαξες!
Καλές δημιουργίες! :)

Unknown είπε...

Minha amiga querida; seja muito bem vinda ao meu cantinho!
Se você precisar da amiga aqui...é só deixar recado,tá?
Um beijo bem grande da amiga Cátia.
http://catiaartesmanuais.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

There is definately a lot to know about this
subject. I love all of the points you made.
Feel free to surf my site ; GFI Norte